torsdag 5. februar 2009

Besøk

Line er her på besøk igjen! Det er alltid like koselig, men vi får vel ikke lagt oss til fornuftige tider med tanke på at det er arbeidsdag dagen etter. Pytt. Line har lange dager, men vi håper å få hilst på Elin og familien denne gangen - hvis de har tid.
Etter jobb i dag skal jeg møte Line på Kvadrat, der vi begge har planer om å bruke lite penger. Og siden jeg allerede har klart å kjøpe meg et par sko denne uka... Ecco selvfølgelig. Nå skulle jeg illustrere med et bilde av skoen, og så finnes den ikke på www.ecco.com/. Det er nok fordi den var på salg og på vei ut av produksjon.



Sukk, jeg elsker sko...

På søndag blir jeg med Line til Oslo, for jeg skal møte BF-gjengen på mandag. På tirsdag er jeg i vanlig gjenge igjen. Trur eg.

1 kommentar:

Anonym sa...

hey - jeg er også i Oslo på søndag/mandag!!!! hmmmm?