fredag 13. februar 2009

Crocs

I New York kjøpte jeg et par av skoene "alle" snakket om - for et par år siden - Crocs. Jeg kjøpte med pels inni, og har brukt dem som tøfler siden jeg kom hjem.



Etter hvert begynte jeg å registrere at jeg fikk støt av alt jeg tok i hjemme, og funderte litt på det. Helt til jeg kom på en artikkel jeg leste i en eller annen avis for en stund siden, om at på en barneavdeling på et sykehus i Trøndelag et sted tror jeg det var, ble de ansatte forbudt å bruke crocs på jobben, siden skoene forårsakte problemer med elektronikken... Javel. Så får jeg støt av vaskemaskiner, dørhåndtak, tv, lysbrytere, blandebatterier osv når jeg bruker crocs'a mine, men det er kaldt i Stavanger om dagen, så jeg fortsetter å bruke dem, jeg. Men de byttes ut så snart det blir varmere. Ikke at jeg vet helt hva jeg skal bruke da, siden adidas-slippersene mine ikke helt tålte omgangen i tørketrommelen. Jeg skulle jo bare sørge for at puta mi ikke ble klumpete, jeg! Og det ble den da heller ikke, selv om jeg ikke akkurat hadde planlagt å kaste slippersene etterpå...

Ingen kommentarer: