lørdag 14. februar 2009

Jeg tar utfordringen!

Denne utfordringen brer seg, selv om vi ikke klarer å utfordre mange nok noen av oss tydligvis... Her kommer det.
Du skal ta bilde nr 6, fra mappe nr.6 og legge ut i bloggen din. Skriv litt om bildet. Deretter gi utfordringen til 6 nye.




Dette er min bror som observeres av sin kone. Anledningen er påskeferie, og vi er på sætra med bare et lite solcellepanel til å gi oss strøm, så det var strenge restriksjoner på lysbruken. Hva han egentlig holder på med, husker jeg ikke lenger, men det kan se ut som en av våre etegilder. Det blir som regel noen av dem i løpet av påskedagene, det ville jo vært for j... å bære med seg ned igjen all den uspiste maten!

Trodde egentlig det ble et annet bilde, men mappene mine kommer i forskjellig rekkefølge ettersom hvor de åpnes (blogg eller adobe...) Jeg trodde egentlig dette bildet kom som nr 6-6:
Det som er lit moro er at dette bildet også er fra sætra. Det er fra bibliotekgjengens 10-årsjubileum i 2007. Sætra ligger over tregrensa og dette er i pinsa. Vi var like heldige den gangen vi var der i slutten av mai i 1997. Vi kunne bade i tjønna da også.
Jada, det var litt kaldt, men veldig godt etterpå!
Min utfordring går til Fr. Mollis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hadde ei flott helg ja! Både den første og den andre gangen :-)

Hilde

Gro sa...

Jøss, hvordan har du funnet fram til denne???