søndag 1. februar 2009

Søndagsblues

Det er bare sååå godt å ligge litt lenge om morgenen. Selv om jeg våkner tidlig, så kan jeg bare snu meg rundt og kose meg videre. Luksus. Siden jeg hadde en god lesedag i går, var ikke klokka veldig langt ut på dagen da jeg ble fredig med The red wyvern. Og så forutseende var jeg ikke på fredag at jeg tok med meg noe mer hjem som skulle leses, så da satt jeg her og fabulerte litt. Hva gjøre en en fin søndag - jeg har fri, ingenting og lese og egentlig ikke så lysten på å gå ut (siden det var så kaldt), så, hva gjør en? Selvfølgelig fant jeg frem et par reisehåndbøker og bladde litt i dem. Begynte å tenke på hva jeg skulle pakke. Det er bare to måneder til vi drar, så det er nesten på tide å ha pakkelista klar! I etterkant av pakkelista begynte jeg å tenke på hvilke valører jeg skulle ta ut dollar i. Og fant samtidig ut at kursen nå har sunket en del siden sist jeg sjekka, og det er jo bra. For meg. Så fant jeg noen bilder jeg har glemt, de ble limt inn i albumen. Har riktignok ikke skrevet om dem enda, men tror jeg skal huske bursdagen min fra i fjor litt til. Og når jeg først holdt på med bilder måtte jeg mimre litt fra turen i fjor - det er også en forberedelse til april. Og ja, jeg gleder meg! I morgen bestiller Sigrid Intrepid-turen, og ev. billettene mellom Bangkok-Hanoi/Chiang Mai-Bangkok. Så er vel alt klart egentlig. Passbilder til visumet har jeg til og med!
Måtte denne lange, kalde årstida snart være over!
Til så lenge får jeg samarbeide litt med Wiien, og se om jeg kan bli i form til turen...

Ingen kommentarer: