mandag 11. mai 2009

Besøk

På fredag fikk jeg besøk hjemmefra. Mor hadde med seg mormor og morfar hit til Stavanger. Mormor var med den gangen jeg flyttet til Storden, men morfar har aldri vært i Stavanger før. Det i seg selv er nesten utrolig, så mye som de har fartet rundt både her i Norge og i utlandet. På lørdag var vi en runde i byen, men siden det blåste skikkelig surt og kaldt (selv om sola skinte) ble det mest butikker og bare en liten konsert utenfor Domkirka. Det er nemlig Mai-Jazz. På søndag spanderte mormor middag på oss. Siden mormor og morfar begge er i 80-åra holdt vi oss ellers hjemme. Hadde nok å gjøre der også. Mor er jo veldig glad i å spille domino, så det spilte vi hver kveld.




Så vet jeg at hun synes det er kjekt å spille bowling, så på moro spurte jeg om vi skulle spille. Tenkte på Wii-bowling, og trodde jo aldri hun ville være med på det. Mormor ser desverre litt dårlig, ellers hadde nok hun gitt seg med også, men slik det ble var det mor, morfor og jeg som spilte bowling, golf, hoppet på ski og stod slalom på Wii'en.


Jeg har jammen en kjekk familie!
Jeg har enda ikke hørt noe fra StatoilHydro, og til lenger tid som går jo mer negativ blir jeg... I morgon, i morgon, men ikkje i dag... Kanskje jeg hører noe da?

2 kommentarer:

Sigrid sa...

kjempehyggelig da!! Sporty morfar (og mor) ;-)

kirsten sa...

Ja, det må jeg si. En skikkelig sporty familie som stiller opp på trim i stuen. Men veldig koselig å få gjester hjemmefra.