onsdag 6. mai 2009

Selvtillit

Det beste middelet for å bygge opp en lav selvtillit må være å søke ny jobb og fortelle dine kollegaer om det... Jeg vet ikke hvor mange som har sagt til meg at de ønsker jeg ikke får denne jobben, så jeg kan bli her ... men, at de selvfølgelig unner meg jobben hvis jeg ønsker den. Jeg ser selvfølgelig faren for å få tidenes stup på selvtillitsbarometeret om jeg ikke skulle få jobben, men enn så lenge!

Jeg krysser fingre for å slippe å gå spissrotgang gjennom Sølvberget for å fortelle at StatoilHydro ikke vil ha meg.

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Spennende, spennende!!! Gikk det bra på "samtalen"?

kirsten sa...

skikkelig spennende absolutt! Hvordan gikk det egentlig?

Gro sa...

Samtalen var en rolig og lite skremmende affære, vet overhodet ikke hvilket inntrykk de fikk av meg, eller hva de var ute etter. Regner med å få vite dèt innen en uke...

Iren sa...

Eg vart jo litt skuffa då eg ikkje såg deg på søkarlista til den ledige stillinga på fylkesbibl her i Sogn og Fjordane, men skjønar at Statoil Hydro fristar
meir;-)