tirsdag 2. juni 2009

Drømmepinse!

Til pinse var det spådd fint vær her sør. Ja, jeg angret på at jeg byttet bort lørdagen min, slik at jeg måtte på jobb! Men etter en vag avtale med Kirsten fra fredag, hadde jeg i alle fall en kjøretur å se fram til fra søndag til mandag. I løpet av arbeidsdagen prøvde Kirsten å få tak i meg, men det fant jo ikke jeg ut før jeg var ferdig... Planene ble omgjort, og jeg skyndte meg (sakte) hjem (bussen var forsinka) for å pakke og reise sørover. Vi møttes i Mandal, og her er utsikten fra leiligheta vi overnatta i der.


Siden Kirsten fremdeles kunne tenke seg å dra om Haukeli, og helst kjøre langs kysten, gjorde vi vårt beste. Her er ruta vi kjørte på søndag: Mandal-Stavanger-ferge over Boknafjorden-Odda-Eidfjord-Geilo. Utsikten på Geilo var ikke fullt så fin, men, men...




På mandag dro vi videre over Imingfjell-Rjukan (møtte Ole der)-Hovden (derfra dro vi hver vår vei)-Valle-Suleskar-Dorgefoss (møtte Einar og et par kjenninger av ham der)-Ålgård-hjem.

Fra Tessungdalen

En av kompisene...
Tilsammen kjørte jeg ca 125 mil i løpet av 50 timer. Vondt i baken på slutten, ja.

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Herlig!!! Flotte bilder da :-)

kirsten sa...

Vi hadde det bare KNALL!