mandag 22. juni 2009

Perledilla


Jeg har gått amok med perler igjen. Det er tre år siden sist, men i går fikk jeg en idè jeg måtte prøve ut, og i dag var jeg innom Perlehuset for litt påfyll. Jeg hadde fryktelig mye rosa fra før, etter en pakke jeg kjøpte, og er litt lei den fargen. Klarte å begrense eg ganske bra på Perlehuset synes jeg, og jeg har klart å bruke masse perler på prosjektene mine, som dere kan se. Jeg vil nesten påstå det var en nødvendig opprydding i perleboksen min! Er desverre igjen alt for mye (rosa) enda. Det får bare ligge.
De tre til venstre er fem- eller seksdoble armbånd, så er det et dobbelt kjede og en mobil-duppedings. Problemet med armbåndene er at det er bittelitt vanskelige å få på (og av igjen) så kanskje jeg ikke kommer til å bruke dem så mye... Hm.
Sjekket billettpriser på VM i går. Hvis jeg går på alle de delene jeg har lyst til å gå på, kommer årets prislapp fort opp i et par tusen kroner... Nesten så jeg håper det blir dårlig vært... eh, nei, det gjør jeg ikke. Vel, tar denne uka først, og så er kan hende de norske slått ut, og da kan jeg jo droppe et par kvelder, kanskje. Må jo spare penger til i oktober!

Ingen kommentarer: