torsdag 25. juni 2009

Heia Norge!

I dag gikk jeg fra jobb tja, 15.20, på mine trøblete vannblemmer-med-litt-blødende-sprekker-på-hælene-bein, og skulle kjøpe billetter til kveldens åpningskamp. Fant ingen steder å kjøpe billetter, så til slutt spurte jeg hvor jeg kunne få brukt litt penger. Det var ikke så langt unna viste det seg, men de åpnet ikke før kl 17. Neivel. Hva gjør jeg da? Drar hjem og venter? Nei, jeg kjøper meg mat og setter med på bibliotek-terrassen. Rekker nesten å få skille, selv om jeg bruker solkrem. Så trasker jeg tilbake, på mine fremdeles såre bein. Der er det kø. Står der i en halv time, og i løpet av den halvtimen hører jeg at kveldens seanse kun er for sponsorer... Så det jeg har ventet i nesten to timer for, er å kjøpe billetter til fredag, lørdag og søndag. Noe jeg kunne gjort på nettet hjemme. SÅ dro jeg hjem og så kampen på tv... Nila og Ingrid vant 2-0!:-)

Ingen kommentarer: