søndag 28. juni 2009

Glise, glise

Siden arbeidsslutt på fredag har jeg sett 20 timer live sandvolley, pluss bittelitt på tv. Jeg er ganske så fornøyd! Det har jo vært en drømmestart værmessig på dette VM'et, både natt til fredag og natt til lørdag var det tropenatt på min veranda, i natt sank det til ca 19,5 grader, så det ble nesten litt kaldt...
På tribunen har det derimot ikke vært kaldt. På fredag satset jeg på solfaktor 10, i går på 15 og i dag på 30... Det bobler litt på ene kinnet mitt, men jeg har ikke blitt solbrent ellers - utrolig nok. Jeg gjorde et forsøk på å få sitte i skyggen på ettermiddagsøkta i dag, men den tribunen var for funksjonærer og deres familie, hm. Vel, jeg overlevde de siste 4 timene uansett. To norske lag og Emanuel/Ricardo (BRA) spilte, og da kan det jo ikke bli kjedelig!

I morgen blir det "fri" fra sandvolleyen, for jeg skal på et møte, så sparer jeg litt penger også:-) På'an igjen på tirsdag!

Ingen kommentarer: