tirsdag 25. august 2009

Behagelige tilstander

Joda, det var godt med en ansiktsbehandling. Etterpå fikk vi teste ut diverse kremer og drikker. Aloe vera-juice er ikke spesielt godt altså, med eller uten fersken! Og, Anne-Liss, jeg kjøpte nesten ingenting! Siden jeg må kjøpe nye solbriller (på H&M?) var det best å la være. Men det var mye som fristet! Jeg kjøpte bl.a denne. Og denne. Den godeste Kim Omdahl (ikke Åmdal) kunne produktene sine, og kan hende blir det mer handling senere, når jeg har brukt for det!

Og det er ikke mulig å reparere solbrillene mine, så det blir som sagt nye. Håper jeg finner noen som ikke er store og runde, passer det lille hodet mitt og ikke glir ned når jeg blir svett på nesa. Det er ikke lett!

1 kommentar:

Anne-Liss sa...

Det var ikkje gæli det ;-)
Verdt minst to par solbriller på H&M. Ha,ha
Neida, det var nok et fornuftig kjøp, jeg har faktisk tro på aloe vera produkter. Har alltid aloe-vera gele i huset til sårpleie, stikk o.l.