torsdag 27. august 2009

Billettenes dag

Endelig hjemme etter en ganske lang dag. Jobbet litt overtid, men ellers har resten av dagen dreid seg om forskjellige billetter i dag. På jobben fikk vi i dag beskjed om at forfattermøtet med Cecilia Samartin har blitt flytta fra Kult.kafeen til Sølvberget Galleri, og at vi ansatte kommer inn gratis. Siden jeg allerede hadde kjøpt billett, var mitt oppdrag å bytte til fribillett og kreve pengene tilbake. Så etter jobb måtte jeg bort på stasjonen og hente togbilletter til turen hjem i september, og siden jeg likevel var såpass langt borti byen, stakk jeg oppom teateret for å hente billetten min til Johan Gabriel Borkman som jeg skal på den 7. september. Grunnen til at jeg hadde en litt lang dag, er enkel og grei: Jeg hadde kjøpt (les: skaffet) meg billett til The proposal på kino!
Det er definitivt årets morsomste film! Har veldig sansen både for Sandra Bullock og Ryan Reynolds. Ser den har fått relativt lunkne anmeldelser, men når jeg er ute etter en romantisk komedie og et par timer uten å måtte tenke, så får jeg akkurat det jeg er ute etter på en slik film! Og så så jeg dessuten en trailer på en film jeg definitivt skal se, og som jeg for øyeblikket ikke husker verken tittel eller skuespillere på. Finner det ut om litt på kinosonen...
Husket at mannen var med i Lara Croft - og ved hjelp av http://www.imdb.com/ fant jeg lett ut at det var The ugly truth jeg må se... etter Public enemies og Inglourious basterds. Jeg har sansen for skuespillere med glimt i øyet! Hm. Oppveier det en mangel i mitt liv, tro?
Godt jeg i alle fall fikk en gratisbillett på kinoen frå jobben i dag!

Ingen kommentarer: