mandag 24. august 2009

Har jeg flaks, eller...

Trodde jeg var nede i tidenes negative bølgedal, med pc på reperasjon, knekte, DYRE solbriller og bensintrøbbel, men så viser det seg at det skjer litt positivt også. Fikk nettopp telefon av en Kim Åmdal som fortalte at den undersøkelsen jeg var med på i sommer om aloe vera-produkter førte til at jeg vant en ansiktsbehandling for meg og en venninne. Jeg trenger ikke bevege meg ut døra en gang, han kommer hjem til meg! Så i morgen kl 18 får jeg husbesøk...

Lurer på hvor mye reklame vi må høre på for å gjøre oss fortjent til dette? Best å ikke ha penger i huset, kan jo komme til å kjøpe noe, og hvis jeg skal ha råd til å reparere solbrillene mine (ev. kjøpe nye - ikke fullt så dyre) bør jeg ikke handle noe som ikke er helt nødvendig. Solbriller er nødvendig, ja. Skal jo snart på tur!

1 kommentar:

Anne-Liss sa...

Nå sitter/ligger du vel å nyter tilværelsen tenker jeg, heldiggrisen !!!
Lykke til med solbrillene, det blir vel noen billige nye. Du greier vel ikke holde igjen så jeg tenker at du punger ut til noen produkter i kveld.