tirsdag 1. januar 2008

Bangkok

Se Sigrids blogg Saann gaar no dagan... for siste oppdatering...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nyttår jenter!

Morro med blogg super start på årets første arbeidsdag. Håper dere skriver masse fremover også! I Oslo er det nå -1 og bittelitt snø. jeg er forkjølet så dere har def valgt rett start på 2008!

God tur videre klem Birgitte

marianne sa...

Godt nytt år tur-jenter.Kjempegøy å lese om dere.Føler at jeg også er på tur.Håper dere får bagasjen, for det ville jo være fælt å måtte ut på shopping??!!...Glem nå ikke solkrem(lyserød er ikke det samme som gyllen-brun..)Husk å drikke nok (ånei, longdrinks er ikke væske)Ellers må dere ha en flott tur videre.

Klem Marianne

Anonym sa...

Hei og godt nytt år!
Må si jeg misunner dere her jeg sitter på jobben og juleferien er slutt og det er surt og kaldt ute etc. Veldig artig å kunne følge litt med dere på bloggen! Håper dere har masse gøy og nyter reisen fullt ut. Og så må dere ikke færra nåleis. Hilsen Mari

kirsten sa...

Ja, riktig Godt nyttår folkens. Godt å høre at bagasjen har kommet til rette. Og det er så gøy å lese bloggen deres. Vi hjemme er jo nesten på tur vi også. Gleder meg til å høre mer fra dere. Her er det blitt vinter. Det snør i Stavern! Endelig. God tur videre.
Fra Kirsten