tirsdag 7. april 2009

Last day at home

Da er siste arbeidsdag før ferien gjort unna, og om det ikke var en effektiv registreringsdag, så var det i alle fall nok å gjøre i skranken, og krimbøkene gikk unna nesten raskere enn vi klarte å fylle på med nye. Jeg har aldri sett krim og spenningshyllene så tomme før.

Men nå er det ferie! og de seriøse, siste forberedelsene er i gang... Jeg har sjekket diverse valuta og bestemt meg for hva jeg skal kjøpe av det i morgen, flyttet de norske pengene og nødvendige kort over i reise-lommeboka (kjøpt i Kambodsja i fjor). Den siste maskina med klesvask er i gang og jeg har tatt oppvasken. MC og tråsykkel er vasket og satt inn/dekket til og den siste pakkingen er i gang. Har selvfølgelig pakket i evigheter allerede, men har ikke helt oversikten, siden det foreløbig har vært å legge til side det jeg tror jeg skal ha med etter hvert som det er rent og tørt.
Det som er igjen å gjøre nå er å tømme kjøleskapet for varer som går ut på dato, tømme søpla og vanne plantene og sette de lett tilgjengelig for Marianne, som har vært så grei å ta på seg pass av post og planter.

Skal selvfølgelig forsøke å oppdatere bloggen så ofte vi kan med bilder og givende tekst, men erfaringen tilsier at det ikke er like god standard på alle PC'ene vi kommer over.

Og for de som lurte på det: Jeg skal nok på intervju når jeg kommer tilbake i mai - bare for å være sikker på at jeg ikke kan slappe helt av den siste tiden på ferie...

So long!

2 kommentarer:

Anne-Liss sa...

Du e ein turbo !!! Ska seg du har jobba før reisen.

Kos deg og ikkje fin på noko tull, he he ;-D

GOD TUR !!!!!!

Mollis sa...

God Tur Gro!
Ses i maj! Jag hoppas ni får en jättebra resa! Kram Emma