onsdag 15. april 2009

Tidlig morgen

Vi kom med nattoget til Hanoi kl 5 paa morgenen, og det er litt tidlig. Noe maa man jo finne paa, saa her sitter jeg og oppdaterer bloggen min. Det blir ikke saa mye denne gangen, mest for aa fortelle at jeg ikke faar lastet opp bilder paa denne pc'n heller, men Sigrid har hell med seg - tror jeg. For noen glimt av hva vi har sett de siste dagene, se: http://www.sibre.wordpress.com/

Litt over kl 8 tenker jeg vi blir plukket opp og kjoert ut til Halong Bay. Det regner litt naa paa morgenen, men jeg haaper det klarner opp. Uansett er det allerede 10-15 grader varmere enn sist vi var uti bukta, saa dette blir bra.

I Sapa ble vi ogsaa kjent med et fransk og et polsk par. De sitter her og venter med oss. De franske, Sebastien og Axelle blir med til Halong, mens de polske, Nathalie og Julius drar nedover til Hue. Det er en av de store, kjekke tingene med aa reise sammen med en gruppe, du blir kjent med mange koselige folk! Ikke saa ofte en har kontakt med dem etterpaa, men det er veldig kjekt underveis!

2 kommentarer:

Anne-Liss sa...

Veldig kjekt å følge med på bloggen synd du ikke får lagt inn bildene.
Ha forsatt en trivelig tur og kos dere mye.

Gro sa...

Naar vi kommer til et nytt hotell skal jeg sjekke muligheten for aa laste opp bilder der.